
Moduł EuroKupon pozwala na wygenerowanie, wycenę, walidację i rozliczenie wydawania przez organizatora środka/kuponu, którym można opłacić lub obniżyć cenę biletu lub zestawu gastronomicznego.
Moduł opiera się na koncepcji centralnego zbioru kodów, które realizowane są w poszczególnych modułach sprzedażowych systemu EuroBilet:
(EuroKasa, EuroKasa Duo, EuroBar, EuroSmartKasa, EuroInternet).
EuroKupon ma następujące zastosowania:
- Pozapłacowe środki wynagrodzeń. Firma kupuje pakiet kuponów po czym rozdaje je pracownikom w ramach benefitów.
- Nagrody w akcjach promocyjnych i partnerskich. Agencja kupuje pakiet kuponów po czym rozdaje je partnerom w ramach benefitów.
- Program lojalnościowy. Klient indywidualny otrzymuje kupon jedno lub wielokrotnego użycia wraz z zasadami jego wykorzystania.
- Promocja viralowa lub społecznościowa. Możliwość rozesłania kuponów do wybranych Klientów z opcją rozprzestrzeniania się definicji przy jednoczesnym ograniczeniu ilościowym (realizacja budżetu promocyjnego).
Kluczowe korzyści
Działania B2B
możliwość rozwijania działań B2B – zyski dla organizatora

Budowanie preferencji
Kierowania Klientów na wybrane wydarzenia np. cieszące się mniejszym zainteresowaniem
Lojalizacja klienta
program lojalnościowy dla Klientów indywidualnych

Social Media
poszerzanie zasięgu w mediach społecznościowych
Kompleksowe rozwiązanie
Możliwość połączenia akcji z EuroCRM, EuroKasa i Eurointernet

Maksymalizacja zysków
maksymalizacja zysków – przychód z niewykorzystanych kuponów