ul. Al. Jerozolimskie 184B, 02-486 Warszawa

#EuroBilet zaprasza na szkolenie z rabatem 20%

Rozwój to bardzo ważny element w życiu każdego człowieka, szczególnie zawodowym. Bardzo zależy nam aby nasi Klienci podnosili swoje kwalifikacje i nabywali nowych umiejętności przy obsłudze narzędzia jakim jest System EuroBilet.

Wraz z rozwojem technologii EuroBilet, zmienia się również system do sprzedaży biletów, z pewnością część z dostępnych funkcji nie jest wykorzystywana, a o części możecie Państwo nie pamiętać. W ostatnim czasie rozwinęliśmy nasze portfolio o nowe moduły, które być może podniosłyby komfort Państwa pracy. Dla Klientów udostępniony został EuroKiosk , EuroKupon, EuroVOD, EuroDisplay.

Bardzo chcielibyśmy aby nasi Klienci czuli się komfortowo korzystając z systemu do sprzedaży biletów EuroBilet. Ponieważ produkt daje możliwość dostosowania go do indywidualnych, szkolenia również odbywać będą się w tej formule.

Zależy nam utrwalaniu wiedzy o produkcie wśród naszych Klientów. Dlatego już dziś serdecznie zachęcamy do skorzystania z indywidualnego szkolenia dla użytkowników Systemu EuroBilet.

Dokonując zapisu do końca listopada br. otrzymacie Państwo rabat w wysokości 20%.

Aby zgłosić chęć wzięcia udziału w szkoleniu wystarczy kliknąć na “Zapisz się”
i uzupełnić następujące informacje:

  • pełną nazwę instytucji
  • imię i nazwisko osoby kontaktowej
  • numer telefonu do osoby kontaktowej
  • oczekiwaną tematykę szkolenia

Na tej podstawie będziemy w stanie przedstawić szczegółową kalkulację wraz z harmonogramem dopasowanym do Państwa potrzeb.

szkolenia system sprzedaży biletów

Related Posts

Leave a comment

UWAGA! Ważna informacja.

w związku z koronawirusem i całym zamieszaniem wokół niego informujemy, że nie ma on bezpośredniego wpływu na działanie naszej firmy, realizowaniu kontraktów oraz umów serwisowych. Wszelkie prace będą realizowane.

Wdrożyliśmy działania profilaktyczne, zmieniliśmy charakter pracy na zdalną oraz ograniczyliśmy spotkania do absolutnego minimum w trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników i partnerów biznesowych.

Niezależenie od formy naszej pracy cały czas jesteśmy dostępni telefonicznie w godzinach pracy, pod wszystkimi dotychczasowymi numerami telefonów.