ul. Al. Jerozolimskie 184B, 02-486 Warszawa

Wsparcie

EuroBilet system kontroli dostępu

Serwis Rozwiązań IT

Wiemy jak ważne jest zapewnienie Klientom poczucia bezpieczeństwa i gwarancja rozwiązania ich ewentualnych problemów również już w trakcie użytkowania systemu. Dlatego w ramach opieki serwisowej prowadzimy konsultacje telefoniczne zapewniające Klientom opiekę i doradztwo w każdym momencie prowadzenia działalności.

Wsparcie techniczne przyjmuje zgłoszenia i pytania na adres mailowy:

wsparcie@vectorsoft.pl

lub pod numerem telefonu:

(+48 22) 300 14 93

(od poniedziałku do niedzieli, w godz. 9:00- 22:00)

UWAGA! Ważna informacja.

w związku z koronawirusem i całym zamieszaniem wokół niego informujemy, że nie ma on bezpośredniego wpływu na działanie naszej firmy, realizowaniu kontraktów oraz umów serwisowych. Wszelkie prace będą realizowane.

Wdrożyliśmy działania profilaktyczne, zmieniliśmy charakter pracy na zdalną oraz ograniczyliśmy spotkania do absolutnego minimum w trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników i partnerów biznesowych.

Niezależenie od formy naszej pracy cały czas jesteśmy dostępni telefonicznie w godzinach pracy, pod wszystkimi dotychczasowymi numerami telefonów.