ul. Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa
+48 22 489 89 00

EuroCRM

Moduł Komunikacji Marketingowej CRM to narzędzie do bezpośredniej komunikacji z Klientami przy pomocy kanału SMS i/lub wysyłki email. Moduł ten pomaga w przygotowywaniu i obsłudze akcji marketingowych poprzez wykorzystanie danych Klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dane te zbierane są podczas transakcji internetowych.  Dzięki temu budowana podczas sprzedaży baza Klientów, może posłużyć  również do aktywnego informowania  Klienta o bieżących promocjach, akcjach marketingowych i wydarzeniach w obiekcie, co znacząco zwiększa zasięg sprzedaży i gwarantuje wyższy standard usług.

Euro CRMEuroCRM umożliwia profilowanie grup Klientów, na podstawie informacji o wykonywanych zakupach (gatunek filmowy, ilość kupowanych biletów, kupowane produkty, kupowane produkty gastronomiczne). Profilowanie grup Klientów pozwala na różnicowanie ofert oraz treści marketingowych wysyłanych w wiadomościach e-mail lub wiadomościach SMS, w zależności od tego, do jakiej grupy należy Klient. Pozwala to na dopasowanie przekazu marketingowego do zainteresowań Klienta i pomaga skupić jego uwagę na wskazanych przez Organizatora akcjach.

Funkcjonalności:

• przegląd zarejestrowanych akcji,

• dodawanie i edycję akcji marketingowych,

• kopiowanie akcji,

• tworzenie raportów z poszczególnych akcji.